miercuri, 18 februarie 2009

Growing up and going insane!

Poate e doar ceva de moment însă sunt complet ... nu ştiu.Nu-mi definesc starea că sunt interpretată precum o traducere făcută la aiureală.

Am găsit un citat în blogul Nicoletei din "Nopţi Orientale" şi m-a determinat să citesc cartea(cărţile de fapt).Şi am mai găsit un citat interesant pe care doresc să-l împărtăşesc cu o persoana anume:

"A fost marea ta iubire.Prima,nu?!
Să-ţi dau o veste bună.Trece,mă!"

 

Momentele mele mă fac să cred ocazional în iubire iar vârsta nu îmi permite să trec de la stadiul de "presupun!".La început trebuie să recunosc că nu m-a prins cartea.Acum îmi dau seama că e foarte ok.

Azi,spre deosebire cu toate celelalte zile,am ceva cu toţi! Şi vreau să îmi cer scuze faţă de Deni,pe care m-am descărcat puţin...mai mult.Sper că va înţelege.

Dar se mai întâmplă...

...încep să realizez că mă las prea prinsă de tot şi toate...oricum ,nu va ţine mult...

Până şi ruinele vor pieri...

Niciun comentariu: