vineri, 24 aprilie 2009

Have you ever thought about...?

Te-ai gandit vreodata,asa din intamplare,cum ar fi,sau mai bine zis: cum nu ar fi daca tot ceea ce cunosti si de care esti absolut constient sa nu fie deloc asa?

Cum ar fi sa traiesti pe vremea acelor vrajitoare medievale sau sa fi unu din soldatii romani ai legiunii a 5a XYZ?

Ti-a trecut,oare,prin cap sa te gandesti cum ar fi sa nu fi tu? 

Sa zicem ca ai fi o ...  bibliotecara batrana dintr-un orasel uitat de lume in care preocuparile celorlati te izoleaza si nu iti ramane nimic inafara de cartiile pe care le vei vedea in fiecare clipa petrecuta in acea camera ingropata in memorie?

Sau poate vei fi un eschimos,inconjurat de gheata,frig,iarna si intuneric?

Te-ai gandit vreodata in mod serios la viitorul tau?Toata lumea pune presiune asupra ta sa iti hotarasti meseria pe care o vei urma in viata,facultatea si studiile par a fi tot ce conteaza in momentul de fata in viata unui tanar.

Eu stiu ce vreau sa devin: eu vreau sa fiu o amintire.Vreau sa imi petrec fiecare clipa[vie sau moarta] in mintea cuiva care sa poata spune ca am lasat o amprenta asupra lui.Mi-ar placea sa fiu amintita pentru a sti ca am fost cineva in lumea asta.

Faima,bani,o slujba bine platita...la ce ma ajuta toate astea daca nu ma reprezinta?Tot ce vreau este sa inviu atunci cand cineva va zice: "Da,am cunoscut'o ..." Parerea nu conteaza[desigur,mi-ar placea sa las o impresie pozitiva tuturor dar e cam imposibil],insa ma voi simti vie pe veci atata timp cat voi fi amintire.Si asa m-as simti implinita.

[Smile,empty soul.You might never see tomorrow's light.Enjoy today's one]

4 comentarii:

Criss spunea...

1.Sa sti ca m-am gandit si, uneori as vrea sa fi fost altcineva, altundeva. :)
2. Eu 100% imi voi aminti de tine. E prea greu sa te scot din minte cu atatea in comun, crede-ma:)

Dj Andrei ♪♫ spunea...

ai de capu meu ce-mi place postul asta :X (asta e primu comment care il las pe blogspot deci, special ! )

mai ales ultimele 2 paragrafe, foarte bine formulat oana :* ...eu nu te uit :P

Di spunea...

sincer, nu m`am gandit ce vreau sa devin. asa vagi idei, cu facultatea la care vreau sa ma duc sau orasul.. da.. dar asa, eu ca persoana-nu.
lumea e dura, rea... si nu stiu daca o sa devin ceea ce vreau. pentru ca inevitabil lumea te schimba, greutatile,rautatea.

deedee spunea...

Sincer, multe din intrebarile tale mi-au dat de gandit. Cu ceva timp in urma poate ca nu as fi vrut sa fiu cine sunt, ci total altcineva, insa ma bucur ca lucrurile nu mai stau asa, iar textul tau mi-a amintit cat de frumoasa e viata.