miercuri, 15 aprilie 2009

Simple things...

Sunt complicată? De ce sunt complicată?

Nu sunt!

Considerăm o persoană complicată atunci când nu o înţelegem.Nu pretind sa fiu înţeleasă,pretind însă a fi apreciată corect.Nu subestimată.Nu supraestimată.

Imi incep dimineata ca si multa lume.Ceasca mea ma binedispune.

Ziua de azi m-a facut sa inteleg cat de mult conteaza pentru mine lucrurile acelea marunte care te fac sa zambesti dincolo de sclipirea aceea fericita a ochilor atunci cand te asteapta o surpriza.

Imi place sa ma prefac.Nu ca as fi importanta,imi place sa vad cum ar fi sa fiu ... altcineva! Incep sa ma cunosc cunoscandu-i pe ceilalti.Incep sa ma deosebesc,incep sa am lumea mea.

Imi place sa vad lumea prin acei ochelari roz,imi place sa privesc dincolo de ceea ce vad,imi place sa stiu mai mult decat ce trebuie.

Azi un val de caldura m-am cuprins.Aveam tot ce imi trebuie: o carte , ceva de rontait si aerul de primavara. La un moment dat,pisicuta mea a venit si a inceput sa se joace,adormind langa mine.Apoi am privit in jur: 

-la stanga apusul 

-din dreapta aerul racoros al noptii

-in spate o multime de papadii

-in fata parculetul plin de flori

-iar deasupra...deasupra cerul albastru pictat cu muguri cruzi de frag si flori albe de cires amar...

M-am uitat adanc in ochii ei.M-am pierdut gandindu-ma cum a fi sa fiu o pisica?

Dar o pasare?

Dar un peste?

Raspunsuri pe care nu le voi afla niciodata.Nu m-am intristat.

Lucrurile simple sunt atat de comune pe cat sunt de frumoase.

3 comentarii:

Dede spunea...

Cata dreptate ai in ultima afirmatie...superb!

Vilhelm man spunea...

Paste fericit alaturi de cei dragi!

Adina Amironesei spunea...

-Ziua de azi m-a facut sa inteleg cat de mult conteaza pentru mine lucrurile acelea marunte ..E bine ca ai invatat acest lucru acum si nu mai tarziu...unii nu reusesc sa invete asta niciodata.
-Imi place sa ma prefac(...)imi place sa vad cum ar fi sa fiu ... altcineva! Nu e nevoie sa te prefaci...Avem aspecte din noi in TOT ce ne inconjoara, deci poti sa te transpui in oricare persoana sau lucru fara sa vezi in asta o prefacatorie..:)..E minunat ca vrei sa fii si altceva decat ceea ce crezi acum ca esti...o sa iti dai seama pe parcurs ca chiar esti si altceva/altcineva.
Ma bucur ca poti observa tot ce te inconjoara cu alti ochi decat o fac multi dintre cei din jurul tau...felicitari pentru postare...>:D<